Saturday, February 25, 2006

Köpte tavla på Virtuellt galleri


Av en ren händelse så köpte jag en tavla på auktion via Tradera i höstas.
En fin oljemålning med ram för 275 kronor att ha på landet. Jag är jättenöjd med tavlan.

Konstnären heter Leila Nasretdin och så här beskriver hon sig själv på sitt virtuella galleri

Konstnär Leila Nasretdin.
Uppvuxen i Norrköping men numera verksam och bosatt med familj i Upplands Väsby.
Arbetar inte yrkesmässigt som konstnär utan målar och säljer som hobby. Målar huvudsakligen i olja.
Har ingen konstutbildning utan är till största delen självlärd men har deltagit i ett par kvällskurser i oljemålning. Sannolikt blir det fler kursen i framtiden.

2 Comments:

Anonymous said...

Hej,

Ett riktigt bra tips på snygga tavlor är http://www.gallerioutlet.se

Finns både canvastavlor och oljemålningar.

De trycker också canvastavlor från ditt egna foto!

Ha de!

Anette

Anonymous said...

Hej,

Jag köpte ifrån Wall44.com som har väldigt mycket olika tavlor, både oljemålningar och canvastavlor. Jag köpte en jättefin oljemålning ifrån dem och nu har jag beställt ett canvastryck från ett eget foto, är väldigt spänd på hur det blir!

Lisa